Aankomst - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Lieke Egbers - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Lieke Egbers - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: liekeinsingapore

Blijf op de hoogte en volg Lieke

11 September 2011 | Singapore, Singapore

Hallo allemaal,

Na een vlucht van 12,5 uur ben ik veilig in Singapore aangekomen. Ondanks de schreeuwende kinderen (waarom neem je die toch mee in het vliegtuig?) veel turbulentie en daarbijbehorende misselijkheid en gebrek aan ontbijt heb ik het overleefd. Buiten is het lekker warm en vochtig, denk aan Burgers Zoo, en binnen fris door de airco. Nu zit ik in een luxe appartement (met zwembad!!) waar momenteel nog drie Nederlandse jongens in wonen tot half oktober. Hier kan ik tijdelijk logeren, maar het is toch nog steeds een beetje onduidelijk hoe het nu verder gaat qua huisvesting. Morgen gaan we overleggen met Eva en Nilma, de meiden die hier ook onderzoek gaan doen, over de opties.

Tot nu toe lijkt Singapore trouwens aardig op wat ik verwacht had, namelijk; georganiseerd, schoon, modern, lekker en goedkoop en gevarieerd eten en lekker warm :P En ben benieuwd of ik wat ga merken van een jetlag, het is 21:40 en in NL 15:40 maar door het slaapgebrek en doordat we net avondeten op hebben voel ik me al aangepast aan de Singaporese tijd :)
Ohja vandaag al mijn eerste overtreding begaan, drinken in de metro (gewoon water hoor). Terwijl daar een boete op staat van 500 dollar. Gelukkig zag niemand het ;)

  • 11 September 2011 - 17:56

    Lucy:

    Fijn dat je goed over bent. Raar dat je zelfs geen water mag drinken in de metro,hou daar dus maar rekening mee ,geniet van je stage en kijk nu al uit naar je volgende verslag. Groetjes uit een miezerig Beckum.

  • 12 September 2011 - 14:06

    Valerie:

    haha kijk maar uit met dat rebelse gedrag :P Zwembad klinkt niet slecht, hoop dat jullie daar kunnen blijven :)

  • 12 September 2011 - 15:11

    Karlijn:

    Hahaha! Wees maar voorzichtig, bij een kruimeltje kan je al in de bak belanden :P Klinkt al goed tot nu toe :) Succes met huisvesting regelen!! En met foto's uploaden, anders kunnen we niet zo goed meegenieten, haha! ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Singapore stage

Recente Reisverslagen:

15 April 2012

Home sweet home

11 Maart 2012

De laatste loodjes wegen het zwaarst..?

29 Januari 2012

2012

17 December 2011

December in de tropen

20 November 2011

Veldwerk, Thailand en pepernoten
Lieke

Actief sinds 07 Sept. 2011
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 8572

Voorgaande reizen:

10 September 2011 - 10 April 2012

Singapore stage

Landen bezocht: